the narrow way

tumblr_mkl6w9jYy41qbsg6oo1_1280
N-am mai scris de mult, si asta nu pentru ca nu as fi avut idei, ci pentru ca m-am obisnuit ca
lucrurile sa fie macar acceptabile. Niciodata n-a fost grozav, dar pana acum m-am consolat cu
gandul ca avea sa vina o zi cand… Nu.
Era confuz si nu puteam fi sigura de nimic, asta ma enerva cel mai tare. Si cu toate ca nu puteam
fi sigura de nimic, n-as fi renuntat. Imi placea destul de mult cat sa fac sa para real, chiar
daca numai in mintea mea. Mergeam seara acasa cu cate cineva si ma gandeam cum ar fi fost sa
fie el cel cu care pierdeam vremea pe strazile unui oras plin de praf. Eram sigura ca nu se va
intampla, si totusi… Nu stiam ce-i trebuia, si daca urma sa aflu intr-o zi, aveam sa fac tot ce-mi
statea in putinta sa obtina. Speram doar ca era bine.
Realizasem cu ceva timp in urma ca nu-mi pot permite sa traiesc cuprinsa de o astfel de
disperare, dar nu parea destul de grav cat sa ma opresc. Si cine stie daca as fi putut. Aveam
nevoie de siguranta, si daca la altii nu o gaseam, n-aveam decat sa o caut chiar la mine. Si mie-mi
era bine asa, chiar daca nu pare, sa stiu ca am la cine sa ma gandesc cand sunt in autobuz si
vad un loc liber langa mine, cand trec seara pe langa copilul care tine in brate o pisica alba sau
cand astept sa se faca verde sa trec strada si fredonez aiurea cate un refren.

Lasă un răspuns

soarecidebiblioteca

“People say that life is the thing, but I prefer reading.” ― Logan Pearsall Smith

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii... din Bucuresti

jurnalul unei femei

I believe everything happens for a reason

vitali cipileaga

de vorbă cu tine

WIIYH

World Is In Your Hand

ANDREEA B.

Când sufletul vorbeste, ai suficientă putere să-l asculţi?

Cuvintele din cărţi

blog de citate

PSIHOLOGIE ON LINE

Construieste-ti o cariera de succes, afla cum!

Centrul Cultural Nicapetre

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Revista Gând Românesc

Revista Gând Românesc - Asociația Culturală ”Gând Românesc, Gând European”

Life

We can destroy what we have written,but we cannot unwrite it.

Zâmbete în colţ de cer

'' Viata este pe zile si fiecare zi are o poveste!'' Oana Pellea

letopiseț de web

andreeasevici

Sop-St

Now I know only I can stop the rain

