„Autobiografie”, Eric Clapton

eric_clapton_autobiography_book

„Inca de pe la sase sau sapte ani, am stiut ca sunt cumva diferit de ceilalti.Poate pentru ca oamenii discutau despre mine ca si cum n-as fi fost de fata.”

„Nu era o relatie tactila, deoarece toti barbatii din familie cu greu isi puteau exprima sentimentele de afectiune.Poate din cauza ca acestea ar fi putut fi interpretate ca un semn de slabiciune.”

„Desi Ripley era, in general, un loc potrivit pentru o copilarie fericita, viata mea a avut de suferit dupa ce mi-am aflat originile.Rezultatul a fost ca am inceput sa fiu tot mai retras.”

„In consecinta, m-am atasat de cainele nostru, un labrador negru pe nume Prince, faurindu-mi o noua identitate, un personaj pe nume „Johnny Malingo”.Johhny era, in viziunea mea, un barbat/baiat agreabil, caruia nu-i pasa de nimic in lume si care matura cu brutalitate pe oricine ii statea in cale.De obicei, imi imaginam ca sunt Johhny ori de cate ori lucrurile pareau sa scape de sub control si ramaneam in pielea personajului pana trecea furtuna.”

„…tot atunci am inceput sa desenez ca un apucat.”

„Am inceput scoala la cinci ani, inscris la scoala elementara de pe langa biserica anglicana din Ripley (…). Initial imi placea sa merg la scoala. (…) …dar, pe masura ce lunile treceau si am inceput sa pricep ca situatia era pe termen lung, m-a cuprins panica.Sentimentul de nesiguranta de acasa ma facea sa urasc scoala.Tot ce-mi doream era sa fiu anonim, asa ca evitam orice fel de competitie.Uram orice lucru care ma scotea in evidenta si-mi atragea o atentie nedorita.Credeam, de asemenea, ca ma trimiteau la scoala ca sa scape de mine si eram napadit de resentimente.”

„Singurul subiect de care eram cu adevarat interesat erau artele si am castigat un premiu pentru modul in care am interpretat la flaut, primul instrument folosit de mine, cunoscuta balada „Greensleeves”.”

„Ocazional, pe la zece sau unsprezece ani, ne jucam in padure de-a v-ati ascunselea, singurele momente cand acceptam sa vina si fetele.Conform regulilor, lasam fetelor timp suficient sa se ascunda, iar noi le cautam si, cand le gaseam, premiul era un sarut.”

„Un lucru pe care-l detestam cu adevarat era sa ma bat, un obicei foarte popular in randul pustilor.Dar durerea si violenta ma inspaimantau.”

„Inca din primele zile, muzica a jucat un mare rol in viata mea deoarece, in perioada dinainte de aparitia televiziunii, ocupa un loc foarte important in cadrul comunitatii.”

„Eram mai obisnuit cu pianul, pentru ca Rose adora sa cante la acest instrument.”

„Imi placeau mai ales melodiile care puteau starni emotii.”

„Muzica avea un efect vindecator asupra mea si am invatat cum s-o ascult cu toata fiinta.Am descoperit ca putea sa elimine toata teama si confuzia legate de originea mea.”

„In sfarsit aveam o chitara adevarata, potrivita pentru muzica folk.Puteam, deci, deveni trubadurul din visurile mele.”

„E foarte greu sa explic ce efect a avut prima inregistrare de blues pe care am ascultat-o, doar ca am recunoscut-o imediat. Era ca si cum as fi facut din nou cunostinta cu un lucru pe care-l stiam demult, poate dintr-o alta viata.”

„Pasul final si cel mai greu este sa simti muzica, sa o interpretezi intr-un ritm relaxat, care sa te faca sa te simti bine si sa sune la fel.”

„Exmatricularea din scoala de arta a reprezentat un alt ritual de trecere in viata mea. M-am maturizat foarte repede dupa ce mi-am dat seama ca nu toate usile imi sunt deschise in viata si ca, de fapt, unele dintre ele mi se vor inchide in nas.”

„Nu mi-am iesit din fire.Doar ca m-am retras in mine si mai mult.(…) M-am inchis in mine si am hotarat ca, din acel moment, sa nu mai am incredere in nimeni.”

„Eram omul care iese pe o usa numai ca s-o auda cum se inchide in spatele sau, in timp ce o alta i se deschide in fata.”

„Delaney scoase la iveala ceva bun din mine, un lucru pe care nici nu stiusem ca-l am.(…) A vazut in mine un lucru pe care eu incetasem sa-l mai caut.”

„<Layla> era piesa cheie, o incercare constienta de a-i spune lui Pattie ca se poarta rece si ca nu vrea sa se mute cu mine.”

„Dar, in seara aceea, cand am cantat <Have you ever loved a woman> , cuvintele au avut un inteles cu totul special.”

„Am descoperit ca-mi placea sa fiu omul din umbra si eram fericit sa-i imping pe altii inainte.”

„…acesta a fost spiritul in care am compus „Wonderful Tonight”. Am scris versurile intr-o seara, la Hurtwood, in timp ce-o asteptam pe Nell sa se imbrace, sa mergem la cina. (…) Am compus cantecul in circa zece minute, de fapt intr-o stare de furie si frustrare. N-as putea spune ca am fost prea incantat de el.”

„Stiu ca sunt un om rau si cred ca lumea ar fi mult mai buna fara mine, cel putin pentru o vreme. Dar totul este corect in dragoste.”

„Eram o ilustrare vie a faptului ca te poti prabusi oricand.”

„Conor era un baietel frumos, cu parul blond si ochi caprui, care semana bine cu mine la aceeasi varsta. (…) Era un copil superb, cu o fire minunata, calma, si la un an incepuse deja sa mearga.”

„Ce invataturi am tras din relatia mea cu Carla? Nu prea multe atunci, dar, pe masura ce a trecut timpul, am invatat diferenta dintre dorinta sexuala si iubirea adevarata si, putin mai tarziu, dintre placere si fericire.”

„Nu prea ma pricep sa-mi exprim emotiile.Nu ma manifest astfel.”

„Am inteles, totodata, cat de fragila este viata si, destul de ciudat, ma bucura acest lucru, ca si cum lipsa mea de energie ar fi constituit un motiv de usurare.”

„Pentru a pastra ce aveam, trebuia sa daruiesc. Pentru a continua sa fiu cumpatat, trebuia sa-i ajut si pe altii sa fie cumpatati.”

„Sunt o persoana inclinata sa merg in profunzimea lucrurilor.”

Lasă un răspuns

soarecidebiblioteca

“People say that life is the thing, but I prefer reading.” ― Logan Pearsall Smith

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii... din Bucuresti

jurnalul unei femei

I believe everything happens for a reason

vitali cipileaga

de vorbă cu tine

WIIYH

World Is In Your Hand

ANDREEA B.

Când sufletul vorbeste, ai suficientă putere să-l asculţi?

Cuvintele din cărţi

blog de citate

PSIHOLOGIE ON LINE

Construieste-ti o cariera de succes, afla cum!

Centrul Cultural Nicapetre

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Revista Gând Românesc

Revista Gând Românesc - Asociația Culturală ”Gând Românesc, Gând European”

Life

We can destroy what we have written,but we cannot unwrite it.

Zâmbete în colţ de cer

'' Viata este pe zile si fiecare zi are o poveste!'' Oana Pellea

letopiseț de web

andreeasevici

Sop-St

Now I know only I can stop the rain

