„Remember”, Mateiu I. Caragiale

Mateiu_I._Caragiale_-_Remember.pdf

„Sunt vise ce parca le-am trait candva si undeva, precum sunt lucruri vietuite despre care ne intrebam daca n-au fost vis.”

„La plecare, doctorul m-a sfatuit sa ma feresc pana si de cele mai usoare zguduiri sufletesti.Bietul doctor!Am dat din umeri, zambind si i-am spus sa fie pe pace.”

„Sufletul meu salbatic, care de obicei pare a atipi zgribulit de o nemultumire nedeslusita, nu incepe a trai pe deplin decat odata cu stingerea celor din urma vapai ale amurgului; pe masura ce se asterne valul serii, renasc, ma simt mai eu, mai al meu.”

„Era asa de albastra acea seara dulceaga si lina, de un albastru inchis fluid, ca orasul parea scufundat in adancimile tainice ale unei mari.”

„Se zice ca frica e albastra; eu am vazut-o de toate culorile, i-am strabatut iadul intreg, pogorandu-i rapele fara fund, suindu-i culmile cele mai repezi, piscurile de groaza ce se pierd in norii nebuniei, si cum n-am innebunit de-a binelea e de mirare.”

„Gasisem frumoasa nu atat faptura lui sir Aubrey cat asemanarea lui cu unii din aceia de mult pieriti in spulberarea veacurilor, il gasisem frumos pentru ca in el vedeam retraind o icoana din trecut, vedeam reinviat scumpul Trecut insusi.Trecutul apus pentru totdeauna.”

„Si toate – tinerete, frumusete, intelepciune fusesera menite sa ispraveasca in apa murdara a unui canal…”

„Iti va parea ciudat, am urmat, dar, dupa mine, unei istorii, frumusetea ii sta numai in partea ei de taina; daca i-o dezvalui, gasesc ca isi pierde tot farmecul.”

Lasă un răspuns

soarecidebiblioteca

“People say that life is the thing, but I prefer reading.” ― Logan Pearsall Smith

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii... din Bucuresti

jurnalul unei femei

I believe everything happens for a reason

vitali cipileaga

de vorbă cu tine

WIIYH

World Is In Your Hand

ANDREEA B.

Când sufletul vorbeste, ai suficientă putere să-l asculţi?

Cuvintele din cărţi

blog de citate

PSIHOLOGIE ON LINE

Construieste-ti o cariera de succes, afla cum!

Centrul Cultural Nicapetre

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Revista Gând Românesc

Revista Gând Românesc - Asociația Culturală ”Gând Românesc, Gând European”

Life

We can destroy what we have written,but we cannot unwrite it.

Zâmbete în colţ de cer

'' Viata este pe zile si fiecare zi are o poveste!'' Oana Pellea

letopiseț de web

andreeasevici

Sop-St

Now I know only I can stop the rain

