„Never let me go”, Kazuo Ishiguro

9781400078776_p0_v1_s260x420

„Tommy a ridicat din umeri.
-Banuiesc ca pur si simplu m-am mai maturizat un pic.Poate si ceilalti.Nu poti sa faci acelasi lucru la nesfarsit.Devine plicticos.”

„E ca si cum ai merge pe langa o oglinda pe langa care ai trecut in fiecare zi din viata ta si, brusc, ea iti arata altceva, o imagine stranie, cae te pune pe ganduri.”

„A fost ca la sah, cand faci o miscare si, chiar in clipa in care iti iei degetul de pe piesa, iti dai seama de greseala facuta si intri in panica, fiindca nu cunosti inca dimensiunea dezastrului pe care l-ai provocat fara sa vrei.”

„Imi amintesc cum m-am simtit coplesita brusc de o oboseala uriasa, de un fel de letargie, in fata firelor incurcate ale dezastrului din fata mea.Era ca atunci cand ti se da de rezolvat o problema de matematica intr-un moment in care creierul iti e extrem de obosit si tu stii ca exista nu stiu ce solutie care-ti trece intr-o strafulgerare prin fata ochilor, dar nu reusesti sa-ti aduni deloc energia pentru a incerca sa o descoperi.Ceva in mine pur si simplu a renuntat.”

„A inceput sa-mi placa pana si singuratatea.Asta nu inseamna ca nu astept cu nerabdare un pic de companie la sfarsitul acestui an, cand voi fi terminat cu toate.Insa imi place sentimentul pe care il am atunci cand ma sui in masinuta mea, stiind ca timp de cateva ore vom fi numai eu si drumul din fata mea, iar uriasul cer cenusiu si visarea vor fi timp indelungat singurii mei prieteni.”

„Uneori sunt atat de adancita in singuratate, incat daca se intampla sa dau din greseala peste o persoana pe care o cunosc, am un fel de soc si imi ia ceva timp pana ma adaptez la situatie.”

„Asa ca mi-am revenit iar sentimentul pe care ma straduisem din rasputeri sa mi-l inabus:ca facem totul prea tarziu, ca a existat un moment pentru toate acestea, dar il lasaseram sa treaca, iar acum era ceva ridicol, aproape usor respingator, in modul in care judecam si planuiam.”

„Pentru ca au nevoie cu totii de un lucru la care sa viseze, de o mica fantezie. Ce-i rau in asta?”

„Am pierdut-o pe Ruth, apoi l-am pierdut pe Tommy, dar nu voi pierde niciodata amintirile pe care le am cu ei.”

 

Lasă un răspuns

soarecidebiblioteca

“People say that life is the thing, but I prefer reading.” ― Logan Pearsall Smith

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii... din Bucuresti

jurnalul unei femei

I believe everything happens for a reason

vitali cipileaga

de vorbă cu tine

WIIYH

World Is In Your Hand

ANDREEA B.

Când sufletul vorbeste, ai suficientă putere să-l asculţi?

Cuvintele din cărţi

blog de citate

PSIHOLOGIE ON LINE

Construieste-ti o cariera de succes, afla cum!

Centrul Cultural Nicapetre

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Revista Gând Românesc

Revista Gând Românesc - Asociația Culturală ”Gând Românesc, Gând European”

Life

We can destroy what we have written,but we cannot unwrite it.

Zâmbete în colţ de cer

'' Viata este pe zile si fiecare zi are o poveste!'' Oana Pellea

letopiseț de web

andreeasevici

Sop-St

Now I know only I can stop the rain

