„Suflete pereche”, Cecelia Ahern

suflete-pereche_2733_1_1368380517

„De cand eram copii indepartam orice persoana care putea fi un posibil prieten pana cand ramaneam doar tu si eu.Nu pentru ca nu voiam pe altcineva, ci pentru ca nu aveam nevoie.Ma aveai pe mine.Te aveam pe tine.”
„Chiar cand crezi ca ai inteles totul, chiar cand in sfarsit incepi sa planifici ceva, cand te bucuri si simti ca stii spre ce directie te indrepti, drumurile se incurca, semnele se schimba, vantul bate din alta directie, nordul e deodata sud, iar estul e vest si te-ai pierdut.(…) Nu sunt multe lucruri sigure in viata, dar un lucru e clar, trebuie sa suporti consecintele faptelor sale.”

„Este prizoniera intr-o viata care e cel mai groaznic cosmar al ei.”

„Era ca si cum lumea s-ar fi oprit din mers in clipa aceea.Ca si cum in jurul nostru nu mai era nimeni.Uitasem tot ce era acasa.Era ca si cum acele cateva minute din aceasta lume ar fi fost create doar pentru noi si tot ce puteam noi face era sa ne privim unul pe celalalt.”

„Oare asa e viata normala?Pentru ca eu sunt obisnuita doar cu drame, drame, drame.Sunt obisnuita ca lucrurile sa nu mearga asa cum imi doresc.Sunt obisnuita sa trebuiasca sa ma lupt…in felul meu, sa obtin ceva care nu e tocmai ce mi-am dorit, dar care merge.De data asta nu e ceva care merge; e perfect; e chiar ce imi doream.(…) Lucrurile merg foarte bine.Am un sentiment bun in ceea ce ma priveste si nu sunt obisnuita cu asta.”

„Meriti pe cineva care te iubeste din tot sufletul, cineva care se gandeste mereu la tine, cineva care-si petrece fiecare minut al fiecarei zile intrebandu-se ce faci, unde si cu cine esti, daca te simti bine.Ai nevoie de cineva care sa te ajute sa-ti implinesti visurile si care te poate proteja de temerile tale.Ai nevoie de cineva care sa te trateze cu respect, sa iubeasca fiecare particica din tine, in special izbucnirile tale.Ar trebui sa fii cu cineva care sa te poata face fericita, cu adevarat, atat de fericita incat sa simti ca zbori.Cineva care ar fi trebuit sa profite de sansa de a fi cu tine in urma cu multi ani in loc sa fie inspaimantat si sa-i fie prea teama pentru a incerca.”

„Nu ma acopera cu petale de trandafiri si nu ma duce la Paris in weekend, dar observa cand ma intorc de la coafor.Cand ma imbrac sa iesim seara undeva, imi face complimente.Cand plang, imi sterge lacrimile.Cand ma simt singura, ma face sa ma simt iubita.Si cine are nevoie de Paris cand e stransa in brate?”

„Orice lucru mic creste daca-l hranesti, Rosie.Dragostea nu face exceptie.”

„Josh risca; e mai curajos decat mine.Intotdeauna face un pas pe care stie ca n-ar trebui sa-l faca.Dar o face si invata.Cred ca noi, adultii, avem multe de invatat din asta.Poate sa nu mai fim atat de tematori si ultrasensibili in a ne atinge scopurile.”

„E ciudat, deoarece, atunci cand esti copil crezi ca poti fi orice, ca poti merge oriunde.Nu exista limite.Prevezi neprevazutul, crezi in minuni.”

„Alex: De ce sa accept sfaturi de la tine, Rosie?Ce naiba ai facut tu cu viata ta, ca sa devii experta in a-mi spune cum sa mi-o traiesc pe a mea?Ai trait cu un barbat care te insela ani de zile si l-ai acceptat asa, iar si iar.Ce stii tu despre casatorie?
Rosie: Stiu destul incat sa nu mai merg la altar cu alta persoana pe care nici n-o cunosc, nici n-o iubesc.Stiu destul incat sa nu las ca optiunile mele de viata sa fie influentate de bani, putere si prestigiu.”

„Am invatat ca acasa nu e un loc, e un sentiment.”

„Te simti complet descurajat cand iti vezi parintii suparati.Cred ca e din cauza faptului ca ei ar trebui sa fie cei puternici, dar nu e chiar asa.Cand esti copil, parintii sunt un fel de etalon pentru cat de rea e situatia.Cand cazi rau si nu-ti dai seama daca trebuie sa te doara sau nu, te uiti la parinti.Daca sunt ingrijorati si alearga spre tine, plangi.Daca rad si bat cu palma pamantul spunand <Pamant rau> , atunci te ridici de pe jos si continui cu joaca.”

„Oamenii vin si pleaca, stim ca asa va fi, cu toate astea suntem socati cand se intampla.Ca sa folosim un cliseu invechit, singura certitudine a vietii este moartea.E o certitudine, este o conditie de viata care ne este data, dar pe care o lasam sa ne sfasie.”

„Alex, tu esti doctor de inimi.Cunosti inima pe de-a-ntregul, pe dinauntru si pe dinafara-ce poti face cand cineva are inima zdrobita?Ai vreun tratament pentru asta?”

„Viata e un joc de carti in care fiecare primeste carti diferite de ale celorlalti, iar dintre noi toti ale tale au fost cele mai proaste.”

2 gânduri despre „„Suflete pereche”, Cecelia Ahern

  1. O carte absolut superba. Prima mea experienta intrale cititului de carti romantice si pot zice ca nimic din ce am citit pana acum nu se compara cu ea.

  2. Pe mine cartea asta m-a prins intr-un moment deosebit, dar acum nu mi se mai pare extraordinara. Sunt altele care mi-au placut mai mult, cum ar fi „Invitatie la vals”, „Elevul Dima etc”, care sa fie cat de cat romantice. Doar fragmentele astea postate mi-au ramas in minte 😀

Lasă un răspuns

soarecidebiblioteca

“People say that life is the thing, but I prefer reading.” ― Logan Pearsall Smith

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii... din Bucuresti

jurnalul unei femei

I believe everything happens for a reason

vitali cipileaga

de vorbă cu tine

WIIYH

World Is In Your Hand

ANDREEA B.

Când sufletul vorbeste, ai suficientă putere să-l asculţi?

Cuvintele din cărţi

blog de citate

PSIHOLOGIE ON LINE

Construieste-ti o cariera de succes, afla cum!

Centrul Cultural Nicapetre

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Revista Gând Românesc

Revista Gând Românesc - Asociația Culturală ”Gând Românesc, Gând European”

Life

We can destroy what we have written,but we cannot unwrite it.

Zâmbete în colţ de cer

'' Viata este pe zile si fiecare zi are o poveste!'' Oana Pellea

letopiseț de web

andreeasevici

Sop-St

Now I know only I can stop the rain

