„Dragostea nu moare”,Maitreyi Devi

Dragostea-nu-moare-Maytreyi-500x500

„Nici mie nu mi-a placut niciodata ideea aceasta de imbatranire.Ce imbatraneste-omul sau ideile sale?”
„Timpul nu isi arunca nicaieri ancora.Nu are fata,ori spate,ori laturi.Timpul nu are nici rasarit,nici apus.Numai pentru a ma exprima pe mine,infinitul devine finit.”
„Pentru ca eu sunt o moralista.Pe mine insami ma judec intotdeauna cu asprime si nu-mi trec cu vederea nici o slabiciune.”
„-Aici,oamenii isi incep ziua salutand soarele.
-Si tu?
-Eu am soarele si inauntrul meu si in afara mea,fara nici o deosebire;zi si noapte sunt in continua lui adoratie.”
„Omul nu este niciodata multumit cu tot ceea ce a primit in dar.El insusi este un creator,misiunea sa fiind aceea de a transforma necazul in fericire.”
„Se da o lupta in mine,lupta dintre bine si rau.”
„M-am strambat suparata.Avea nevoie de un microscop sa vada ca sunt frumoasa.
-Stai jos,Amrita.Nu vreau sa te vad doar pe dinafara.Vreau sa-ti vad sufletul.”
„Am privit in sus si am inceput sa ma rog.Cui ma rugam oare?Mie insami?”
„Un fluture parea sa-si fi desfacut aripile de-o parte si de alta,pe umerii mei.”
„Am ramas fara cuvinte,tintuita de greutatea unui sarut.”
„Poate fi oare cineva nevinovat vreodata?Sau suntem cu totii nascuti cu samanta ticalosiei in noi,ma intreb.”
„Aici sunt.Am intrat in sufletul tau.De ce am fost uitat pentru atata vreme?De ce?De ce?De ce?”
„Nimeni nu poate invata realitatea din carti ori din experientele altora.”
„Proprii-mi ochi privesc in negura abisului necunoscut din mine cu severa dezaprobare.”
„Citisem atata despre ce ar putea face indragostitii,dar nimic din toate acestea nu ni se intampla noua.”
„Fata lui arata ca o zi de iulie acoperita cu nori.”
„Un atotputernic rege reprezinta pentru o tara ceea ce este stapanul casei pentru membrii familiei sale,supraveghind destinele supusilor.”
„Ce tara parasita de Dumnezeu este aceasta in care oamenii se tem sa atinga alti oameni?”
„Exista experiente ce nu pot fi evaluate prin timp.Fericirea si necazul sunt mugurii aceluiasi izvor,ce nu se epuizeaza niciodata.”
„Cerul nu are limite.Spunem est sau vest,in functie de micul nostru pamant.”
„Dragostea nu este un obiect pe care sa-l iei de la cineva pentru a-l darui altcuiva.”
„Am facut din tine steaua polara a vietii mele,niciodata nu-mi voi mai pierde drumul in aceasta calatorie pe mare.”
„Stelele sunt stralucitoare,ele au fost martore ale suferintelor unor oameni fara de numar,intocmai cum astazi ma urmaresc pe mine.”
„Dar viata nu se implineste prin uitarea suferintei,ci prin zilnica transformare a mahnirii in intelegere,a cruzimii in tandrete si a amaraciunii in dulceata.”
„Dragostea adevarata este ca o lumina care da stralucire la tot ce e in jur.”
„Cand iubesti pe cineva cu sinceritate,atunci tot ce e legat de aceasta persoana iti devine drag.”
„Exista o dragoste care inalta atat de sus,incat orice egoism si orice meschinarie dispar.In lumina ei obisnuitul se transforma in extraordinar,iar lucrurile iubire devin si mai iubite.”
„Stiu ca tu ai puterea de a-i face pe altii fericiti,de aceea ce iti cer este sa fii tu insati fericita.”
„Dragostea e o zadarnicie atunci cand e lipsita de frumusete.”
„La ce rai de fericirevas mai putea sa sper,facand din acest suflet delicat un nefericit?Sunt acum destul de batrana ca sa inteleg ca fericirea nu se afla in evenimente ori in obiecte din afara mintii noastre.Ea poate fi influentata de elemente exterioare numai daca suntem pregatiti in sinea noastra pentru fericire.”
„Oricine,orice ar fface,simte in taina nevoia de a fi aprobat de ceilalti.”
„De ce acest sentiment infinit de pustietate,ca si cum nu as fi indeplinit,ca si cum nu as fi indeplinit ceea ce aveam de indeplinit,ca si cum nu as fi spus ceea ce aveam de spus,ca si cum nu as fi ajuns la ceea ce am aspirat.”
„Uneori,moartea iti poate aduce mai multe mangaieri decat viata.”
„O devastatoare senzatie de pustiu ma napadeste,si nu stiu de unde.”
„Dragostea care se inalta deasupra mizeriilor pamantesti este o purificare.”
„Un sentiment al nemuririi a patruns in mine si ma leaga de infinit.”
„Iubirea nu are moarte.”
„Viata este un artist cu mult mai bun decat noi.”
„Nu mi-am inchipuit niciodata ca exista mai mult decat am primit eu de la tine.”
„-Daca eu as fi fost nefericita,ai fi putut tu fi fericit?”
„Oare poate cineva vreodata sa ajunga la adevar prin neadevar?”
„Intocmai ca raul care-si inteteste viteza in apropierea varsarii de mare.”
„Ma surprinde cu seninatatea si optimismul lui.
-Vei merge cu siguranta si iti vei trai povestea cu zane.”
„M-am inaltat pana la o alta dimensiune,de unde am putut intelege ca ceea ce noi socotim trecut,nu e trecut.Timpul nu se duce nicaieri,el nu are nici inceput,nici sfarsit.”

Lasă un răspuns

soarecidebiblioteca

“People say that life is the thing, but I prefer reading.” ― Logan Pearsall Smith

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii... din Bucuresti

jurnalul unei femei

I believe everything happens for a reason

vitali cipileaga

de vorbă cu tine

WIIYH

World Is In Your Hand

ANDREEA B.

Când sufletul vorbeste, ai suficientă putere să-l asculţi?

Cuvintele din cărţi

blog de citate

PSIHOLOGIE ON LINE

Construieste-ti o cariera de succes, afla cum!

Centrul Cultural Nicapetre

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Revista Gând Românesc

Revista Gând Românesc - Asociația Culturală ”Gând Românesc, Gând European”

Life

We can destroy what we have written,but we cannot unwrite it.

Zâmbete în colţ de cer

'' Viata este pe zile si fiecare zi are o poveste!'' Oana Pellea

letopiseț de web

andreeasevici

Sop-St

Now I know only I can stop the rain

